Alla inlägg under januari 2009

Av Linn - 27 januari 2009 08:18

Aldrig har jag läst något så hemskt. Det vände sig i magen och jag grät i flera timmar. Jag fick panik. Kan inte förstå hur en sådan sak kan inträffa?

Hur kan en 17-månaders bebis torteras till döds? Hur kan han hittas blodig i sin säng, i sin egen avföring,  med bruten ryggrad, avrivna naglar och utslagna tänder? Hur kan det ha dokumenterats över 50 skador på hans lilla kropp under de sista 8 månaderna i hans liv, utan att någon gjort något? hur kan soc och polis varit inblandade över 78 gånger i hans liv utan att det skett nån förändring?

Hur kan någon skada sitt barn på detta vis? En liten, mjuk, väldoftande baby? Det gör så ont i mig och jag skäms att vara människa!

Jag har sån fruktansvärd ångest. Önskar jag aldrig läst den hemska nyheten, önskar jag inte fanns!

Det enda godkända straffet för dessa jävla idioter som inte är värda att kallas människor, är långsam, utdragen, plågsam död!  Såsom syrabad och därefter torka långsamt i ugn. Aldrig har jag hatat någon så starkt!

Presentation


Hej!
Jag heter Linn, är 21 år och mamma till två töser, Alice & Linnea. Här skriver jag om min dag, mina tankar och mitt liv. Enjoy!

Omröstning

Följer du min blogg?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna en rad i gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards